6 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Je groeit en groeit maar door.
Vind deze echt heel erg gaaf.
Compositie/uitsnede STERK!
Houding/pose......MOOI!
Schaduw/belichting.....KLASSE.
Dit kan ik enorm waarderen, Beetje urban, beetje verdrietig en toch krachtig en lief.
Laat de rest maar komen, ik zit er klaar voor :-)))

XXX

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Karina!
De rest...
Ik vrees dat ik het opnieuw moet proberen.
Ik was maar wat testen aan het doen en had zelfs mijn haar niet gekamd. ...
En ze ligt zo al zo leuk omdat ik weer naar mijn oude gewoonte om mijn eigen kapper te spelen overgeschakeld ben. ...
Mooi model ben ik...
Heb er maar een paar 'bruikbare'.
Maar ja, ik vond het ook wel leuk met de harde schaduwen van de flash.
Denk dat ik straks nog wat ga proberen.
Nogmaals dank, Karina!
Een echte opkikker om zo'n enthousiast commentaar te krijgen.
:-))
XXX

Karina said...

Hihihihi maar met deze uitsnede zie je het kapsel niet ;-)
En het is juist deze uitsnede die de foto kracht geeft.
Vind hem echt tof.
Veel plezier bij de volgende sessie, ik heb er alle vertrouwen in dat er weer een aantal schoonheden het licht gaan zien (komt vast door je nieuwe flash) ;-)

xxx

Nadja said...

Ja, die flash meenemen in bed dat was een geweldig idee.
Ze doet echt haar best voor me tegenwoordig. De 50mm ook trouwens.
Onze 'love triangle' is idyllisch. ...
"-))
Ja, ik hou veel van dit soort uitsnede's.
En inderdaad, ze hebben ook praktisch nut.
:-)))
Bedankt Karina!
XXX

Janny said...

Hoi Nadja
ik vind deze heel erg apart echt iets voor een grote Poster
de twee erboven zijn ook mooi maar deze wint het voor mij
ik wens je een hele fijne week toe
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Ja, ik vind deze zelf ook het mooiste.
De andere zijn een beetje rommelig.
Zeker in vergelijking.
Ik probeer gewoon allerlei uit om al doende bij te leren.
Moet oefenen want mijn project voor het eindwerk, om allerlei verschillende type's dames te fotograferen, is goedgekeurd!
Als alles meezit ga ik dit weekend de eerste testen met een model doen.
Hopelijk krijg ik genoeg verschillende dames bij elkaar.
Maar er zijn al enkele vrijwilligers, er is kans op slagen.
Hartelijk dank, Janny!
Prettige avond nog!
XXX