3 comments:

Nadja said...

This is how I look at the world.
Like, aiaiai...
"-))

Colourit said...

Daar kan ik inkomen!
De wereld draait inderdaad op losse schroeven.
Die blik van jou spreekt boekdelen.
Een gedurfde kadrage, maar wel mooi.

Nadja said...

Haha ja... Die blik.
Ik vrees dat het echt waar is wat ik zei.
Als het naïeve 'Love and Peace'- meisje dat ik was, was ik constant verbijsterd over wat er allemaal in de wereld gebeurd.
En dat heb ik dus nog steeds.
Ik kan niet naar het nieuws kijken.
Ik huil gegarandeerd.
Zelfs de voorpagina van een krant kan me in een enkele seconde aan het huilen brengen.
Al zie ik tegenwoordig ook beter de mooie dingen die tegelijkertijd gebeuren.
Gelukkig zijn er ook altijd goede mensen die alles voor een ander doen.
Zonder er zelf beter of rijker van te worden.
Ik trek me daar aan op.
Hartelijk dank, Colourit!
XXX