9 comments:

Nadja said...

The poses are similar because I tried different light patterns with each pose.
I still have to decide wich photos are the best.
It is going fast with all the models coming to pose for me.
But, I love it!

Nadja said...

Because Sandra is such a calm and cool' and confident model, I had the chance to try different light patterns for each pose.
And her poses were all great.
My only problem is to choose from so many nice photos.
Thank you very much, Sandra!

Pierre BOYER said...

J'aime l'expression de son visage et cette pose...

Pierre

Nadja said...

Yes, Sandra is a special woman.
And I think it shows on the photos.
She was so calm and relaxed and confident.
Wonderful.
Thank you very much, Pierre!
XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Zeg lieve schat wordt het langzaam maar zeker niet eens tijd om je eigen modellen bureau te starten.
Of de dames nu een pondje meer of minder hebben, of het gezellige meiden zijn, rock chicks of wat dan ook.
Ze stralen stuk voor stuk voor je camera en hebben allemaal een ding gemeen.
Het zijn mooie en vooral echte vrouwen.
Ze hebben natuurlijk ook gemeen dat ze vast zijn gelegd door een echte fotograaf ;-)

LG, Karina

Nadja said...

:-))
Ik krijg steeds meer vrouwen die zich willen laten fotograferen!
Ik had niet verwacht dat het zo vlot zou gaan.
Het is natuurlijk ook leuk om foto's van jezelf te zien.
Vooral als ze gemaakt zijn door zo'n goede fotograaf, ja.
:-))
Hartelijk dank, Karina!
Je bent zo lief!
Ik hoop dat alles goed verlopen is voor je, in de afgelopen weken.
En wens je een prettig weekend!
XXX

Karina said...

Dank je wel Nadja.
Tja ja en nee.
Nee, omdat ik nog steeds niet veel kan, ja omdat ze er achter zijn wat het is.
De nek operatie volgt op 16 Januari.
Nog even vol houden dus.

Nadja said...

Oei, dat klinkt niet zo leuk.
Sterkte Karina!
Ik duim voor je!
Het gaat goed komen, he.
Hou je taai!
XXX

Karina said...

Dank je, lief.
Ja komt best goed.
xxx