2 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Mooi zoals het licht op haar gezicht speelt en over haar lichaam glijd.
Misschien een tikkeltje donker onder haar borst waardoor deze een beetje uitgezakt lijkt.
Iets dat zeker het geval niet is bij dit mooie model.
De Schaduw partijen achter het model zijn weer een absolute bonus.

LG, karina xxx

Nadja said...

Ja inderdaad, wat je zegt, te donker onder de borst.
Het is de schaduw van haar arm.
Maar ik ga toch eens kijken of ik dat kan bijwerken.
Als ik het iets lichter krijg gaat dat er vast al veel beter uitzien.
Ik ga bijna alle foto's nog wat kunnen verbeteren denk ik.
Ben eigenlijk iets te snel aan het werken.
Maar dat moet natuurlijk ook wel, wil ik op tijd alle foto's klaar hebben.
Maar ik ga zeker de beste beelden opnieuw bekijken eer ik ze voor het eindwerk gebruik.
De keuze welke het gaan worden zal afhangen van welke combinatie's het beste werken.
Bedankt voor de tip!
Als je er zo de hele tijd met je neus bovenop zit zie je vaak de meest voor de hand liggende dingen niet meer.
Hartelijk dank, Karina!
XXX