5 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Geweldige pose.
Mooie lichtval.
En wat te denken van die prachtige vormen.
Ik las laatst de vraag wanneer je aan een mannelijk model zou beginnen.
Ook leuk maar ik ben dit nog echt niet zat ;-))

LG en een fijne Zondag,
Karina

Nadja said...

Test test...
Ben mijn tekst kwijt, een fout melding.

Nadja said...

Ah, nu werkt het weer blijkbaar!
Mijn leraar zei dat ik ook mannen moest tonen.
Maar dan gaat het volgens mij over man/ vrouw.
En niet over diversiteit.
Ik wil me beperken tot 1 groep.
En de verschillen binnen die groep.
We mogen slechts 2 prints tonen op de tentoonstelling.
Als ik 4 foto's per print doe, zijn dat maar 8 vrouwen.
Dat vind ik al zeer beperkt, gezien het opgelegde thema!
Bovendien vind ik het vrouwelijke lichaam veel meer fascinerend.
Ik grapte natuurlijk, over dat het mannelijke lichaam saai is.
Maar toch.
De mannen die je gewoonlijk op foto's ziet zijn ook echt niet mijn types!
Bah...!
Van die afgelikte 'male models'!
Of net van die overdreven gespierde types, niks voor mij!
Misschien moet ik toch ook eens een reeks met 'echte mannen' doen!
:-))
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Colourit said...

Ik kom nog eens even bij je binnenwandelen. Ik heb de laatste weken weing tijd om veel op blogs te gaan rond snuffelen. Het volgen van de Academie is wel erg tijdopslorpend.
Je bent nog altijd goed bezig met de diversiteit bij de dames. Knappe werkjes!
De mannenmodellen moeten nog maar even wachten hoor !

Nadja said...

Ja, Colourit, ik vind het te gek dat je die opleiding doet!
Donkere kamer werk voornamelijk had ik begrepen.
Geweldig, maar inderdaad, het kost allemaal veel tijd.
Ik hoop dat je je goed amuseert!

Tja, inderdaad, ik sta ook niet te springen om mannelijke modellen te fotograferen.
Ik vind de dames geweldig en erg boeiend.
Denk dat ik het grotendeels bij dames zal houden.
En dan voornamelijk bij dames die het niet gewend zijn om in de kijker te lopen.
Geheel ten onrechte vind ik, daar wil ik aan werken!
Hartelijk dank, Colourit!
XXX