2 comments:

Karina said...

Sorry slip of the pen, komt ie weer...

Hi Nadja,

Hihihihi over sterke vrouwen gesproken.
Dank voor je compliment maar ik ben echt een pluisje op het moment :-)
Maar jouw vrouwen dat zijn pas sterke vrouwen....Allemaal.
En het zijn echte vrouwen.
Ik blijf vol bewondering kijken hoe ze elke pose aan nemen zonder schroom.
En dat is ook top gedaan van jouw want jij bent tenslotte de componist.
Vakwerk dame.

LG, Karina

Nadja said...

:-))
Slip of the pen. ...
Heb ik ook vaak op mijn toetsenbord, ellendige dingen!
"-))

Karina, ere wie ere toekomt>
Ik heb echt ontzettend veel geluk met de modellen!
Deze dame had al deze prachtige poses zelf!
Ze heeft ooit geposeerd voor een schilder.
En ze is zich zeer bewust van haar lichaam, ook de kleine details zoals de handen.
Het enige wat ik moest doen was kleine aanwijzingen geven.
Hoofd tikje naar links, hand ietsje hoger.
Meer niet!
Alleen op het knopje van de camera drukken.
En dan krijg ik de eer. :-))

Hartelijk dank, Karina!

Sterkte, lief pluisje!
Dat de tijd snel mag gaan voor je, zodat je gauw weer beter bent!

XXX