2 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Hey leuk je heb een kledingstuk gebruikt :-)
Het geeft meteen een intieme sfeer aan je foto.
Het verhult niets maar het maakt de opname spannender in mijn ogen.
Vind ook de lichtval erg mooi, het licht valt mooi over haar gezicht.
En lijkt over de muur achter Sofie te dansen.
Fijne plaat geworden.

LG en XXX,
Karina

Nadja said...

Ja, alweer een idee van Sofie zelf.
Voor mijn project wil ik het volledige naakte lichaam tonen, maar we deden wat extra foto's.
Ik vind het inderdaad ook heel mooi.
Het geeft een extra.
Mijn licht- vlekken zijn hier ook perfect uitgevallen, ja.
Soms is het frustrerend dat de vlekken een foto verknoeien.
Maar soms is het effect gewoon geweldig, alsof het zorgvuldig zo gepland is.
Moeilijk te evenaren mocht je dit in een studio zo willen doen.
Hartelijk dank, Karina!
XXX