2 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Ook hier weer een perfecte combinatie tussen licht/lichtval en pose.
Ik vind deze lichtere opnames erg mooi.
Het lijkt alsof er steeds een stuk van je model de speciale aandacht krijg.
In dit geval haar lieve gezicht.

LG, Karina xxx

Nadja said...

Ja, ik heb gewoonlijk de neiging om erg donker te werken.
Maar ik begin toch ook meer en meer lichtere foto's mooi te vinden.
En, ik heb wat afwisseling nodig in de bewerkingen.
Het is al steeds met de licht vlekken.
Die zijn zowat de 'rode draad' in de foto's.
Dat geeft me denk ik wat speling, zodat ik de bewerkingen kan afwisselen en toch een soort gelijkvormigheid in de beelden behouden.
Dat was inderdaad ook een beetje het idee:
De licht- vlekken die bepaalde delen van een persoon in de spotlight zetten.
Dat pakt natuurlijk niet altijd even geweldig uit.
Ja he, ik vind Sofie haar gezicht ook erg lief.
Ze is ook echt een zeer lieve dame.
Hartelijk dank, Karina!
XXX