10 comments:

Nadja said...

I think this image is something special.
I just love it.
That's why I will end the series of Sofie, with it.
I will start placing photos from all the models now.
A mix.
Until I have new work.
Thank you again, Sofie!
It was so much fun!

Karina said...

Als een muze van een kunstenaar.
Het is ook niet echt verwonderlijk dat schilders als Rubens de voorkeur gaven aan de iets vollere vrouw.
Dikke complimenten aan Sofie.
Deze dame durfde zich zelf echt te geven.
En dikke complimenten aan jouw Nadja.
Ook al zeg jij steeds dat de modellen de poses zelf bedachten en dat ze zelfs je hielpen herinneren aan je camera instellingen etc, jij ben toch echt de bedenker van deze serie.

LG en een heerlijk weekend.
Karina

Nadja said...

Ja, deze foto is echt geweldig.
Ik hoop er zo nog meer te kunnen maken.
Ooit.
Ik ben er zelf van onder de indruk.
:-))
De sfeer, de pose, het licht. ...
Inderdaad alsof het zich ergens in een atelier van een excentrieke schilder afspeelt.
Ik hou er echt heel veel van.

Sofie is echt geweldig.

Hartelijk dank, Karina!
Ik ben erg blij dat je mijn mening schijnt te delen!
XXX

erin said...

THIS.is.absolutelystunning.

pose. light. body. all.

xo
erin

Nadja said...

Thank you very much, Erin!
I totally agree, actually.
It's amazing, and I thank it to the model.
She was so great with the posing, so easy for me.
She had ideas and did them as if she was a pro.
I was really lucky with the models, they were all great!
Two more to go, made the appointment for the next one today.
I did studio photos today, bodypaint, soon to come!
Cool, we had so much fun, again!
Shooting models is great, with such wonderful women!
XXX

Linda Loreti said...

Hey Nadia!
Ik vind dit rechtuit gezegd het beste werk ertussen ! Waarschijnlijk omdat het me doet denken aan het werk van mijn persoonlijke favoriet Saudek ! ( Check him out) . Het heeft ook iets terughoudend maar tegelijkertijd elegant.
En dat gecombineerd met een mooie lichtinval en contrast!!xxx

Nadja said...

Ja, dit is ook mijn favoriet van de hele reeks!
:-))
Ik vind hem zelf geweldig!
Dimitri zei dat het er net 1 was van Witman.
Ik kende hem nog niet.
Check him out, too!
Cool!
Bedankt sexy!
XXX

Nadja said...

Linda, sorry, ik vergiste me met de naam van die fotograaf.

Het is Witkin!

http://www.google.be/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&biw=1280&bih=685&q=witman+photography&gbv=2&oq=witman+photography&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1119l1194

Nadja said...

I see now I placed a wrong link.
I am such a clums!
It had to be this one, the work of Witkin:

http://www.google.be/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&biw=1280&bih=685&q=witman+photography&gbv=2&oq=witman+photography&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1119l1194#hl=nl&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=witkin+photography&pbx=1&oq=witkin&aq=1&aqi=g2g-S3g-sS1g-S4&aql=&gs_sm=1&gs_upl=12878l14337l0l17050l6l6l0l0l0l2l739l1446l3.1.4-1.0.1l6l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=5b8e19e1ff18ff94&biw=1280&bih=685

Nadja said...

I am so clumsy, I meant to say.
And so I proved it once again.
Sorry people!