You know this one...

10 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Goh bekent model, die heb ik al vaker gezien ;-)
Helpt dit model je ook bij de poses en camera instellingen ;-)

xxx

Nadja said...

Neen, dit model is een echte dummy.
Beweegt alleen als ik het bevel geef.
Wat een... Nu ja... Kip!
:-))
XXX

Karina said...

Haaa kip, chick rock chick enne ik ben dierenvriend ;-)

Nadja said...

Ja, ik ben ook een dierenvriend.
Een grote dierenvriend!
Daarom dat ik mezelf nog niet in de kookpot gedaan heb.
Ben toch vegetariër ook.
"-))

Bedankt, Karina!
XXX

Anonymous said...

Zelfzeker en een tikkeltje uitdagend...maar toch een prachtige pose...hou wel van deze foto Nadja...mooi

Eddy

Nadja said...

Tja, dat zelfzeker...
Als je het niet hebt moet je het faken he...
:-))
Hartelijk dank, Eddy!
XXX

Unknown said...

i like this one

Nadja said...

I used this one for my thesis- work.
It's on an exhibition of our school now.
Seven other models from this series are on it, too.
The teachers said this one is one of the best.
Thank you very much, Lilasvb!
XXX

Luc @ This said...

Ik vind de foto's die je van jezelf gemaakt hebt wel knap ... 't is al een tijdje geleden, maar hopelijk doe je in die richting nog wel verder ! ;-)

Nadja said...

Ik denk altijd dat ik dat niet meer zal doen, zelfportretten, maar op een gegeven moment begint het dan toch weer te erg te kriebelen en kan ik het niet meer laten.
Maar of ze nog ooit mooi genoeg lukken om online te zetten...
De tijd staat niet stil, en op de leeftijd die ik nu heb gaat het wel ineens heel erg snel!
:-))

Bedankt, Luc!