9 comments:

Nadja said...

The model was super fantastic!
Her first shoot, but, it was as if she was a pro.
So much ideas for poses, and they were all great.
We worked fast, and most of the photos were great.
And I made a lot of photos.
You will see more of this model soon!
I have a lot of paint left.
So, if somebody would like to do something like this:
Just let me know!
:-))

Sinobjetivo said...

A fantastic body, a painting reminiscent of primitive paintings, the mixture cool.
Greetings

Nadja said...

Thank you very much, Dámaso!
Yes, I agree.
The painter did a great job!
She had no experience with it, but it worked out really cool indeed.
XXX

Karina said...

WOW wat is dit gaaf dames.
Ik vind je Z/W altijd erg mooi, vooral omdat het de lichtval zo mooi accentueer, maar dit is toch echt een hele aangename tropische verrassing.
Erg leuk, speels zelfs om te zien.
Een heel erg gaaf idee dat perfect is uitgevoerd.

Dikke complimenten voor jullie beide.
LG, Karina

Nadja said...

Tropisch, haha ja.
Ik ben nog steeds verknocht aan zwart/ wit!
Maar deze kleuren niet tonen, dat kon ik nu toch echt niet maken, he.
Het gaat natuurlijk niet blijven duren, want ik hou heel veel van wat ik met de kleuren in de zwart wit omzetting kan doen!
Daar zie je dus gauw wat van.
Het idee kwam van... je raadt het al, het model zelf.
Ze wou al lang eens een bodypaint en vroeg me of ik er foto's van zou willen maken.
En ik had nog geen idee wat ik moest doen voor mijn studio- portret- opdracht.
Dus... dat kwam even geweldig goed uit!
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Colourit said...

Dat is echt super-humoristisch bekeken. Ik vind het ook een mooie foto. De gelaatsuitdrukking van het model spreekt boekdelen Nadja.

Nadja said...

Ja, de 'tekening' is echt te gek he.
Het was dikke pret!
Zowel het schilderen, wat een vriendin van het model gedaan heeft, leuk om te zien, als het fotograferen.
En dat zie je ook wel aan het model haar gezicht, ja.
Pret met een ondeugende glinstering in de ogen...
:-))
Hartelijk dank, Colourit!
XXX

Janny said...

Wow
Wat heb je dit apart gedaan Nadja heel knap hoor
Bedankt voor je reactie
en ik wens jou ook hele fijne Kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2012
Ik doe het effe wat rustiger aan ik heb Ischias (iedere winter komt het weer terug) ik haat nu de winter al
maar goed het is niet anders
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Het is eens even iets anders he, na al dat zwart wit.
Ze spat wel van het scherm af.
:-))
Het spijt me dat te horen Janny.
Ik wens je veel sterkte en geduld.
Dat moet lastig zijn voor een actieve vrouw als jij.
Ik hoop dat je toch nog een aantal leuke dingen kan doen.
Hartelijk dank, Janny!
XXX