8 comments:

Nadja said...

Oké, a festive one for the first day of the year.
Happy new year, people!
We did a lot of serious photos, so there had to be some fun, too!
:-))

Karina said...

Happy new year for you and all your models.

Wens je een prachtig mooi, en lekker creatief nieuw jaar.
En dat je er in goede gezondheid van mag genieten.

Dikke XXX
Karina

Nadja said...

Zelfde voor jou, Karina!
Veel geluk, en goede gezondheid!
Hopelijk zijn de feestdagen niet te zwaar geweest... :-))
Dikke XXX!

Colourit said...

Prachtig lijnenspel door de mooie pose. Het model 'staat' er !
Ik wens jou veel mooie en creatieve momenten toe in het nieuwe jaar ! En laat dat fotoapparaat maar overuren presteren hé.

Nadja said...

Ja, Colourit. ..
Ik ben bang dat die goedkope Canon D1000 van mij het nu elk moment kan begeven.
Als mijn nummering klopt dan ga ik 1 van de dagen foto 20.000 maken.
Daarvan zijn de meeste dus in de vuilbak belandt.
:-))
Ik heb hem net 2 jaar en drie maanden.
Ja he, Ik vond de poses van het model ook geslaagd en overtuigend, alsof ze het gewend is om te poseren, terwijl dit pas haar tweede shoot was.
Ik droom er nu al van wat dat zou kunnen worden als we vaker samenwerken en beiden meer ervaring krijgen.
Sara is een model waar je echt alle kanten mee op kan volgens mij.
Alle stijlen, elke mood.
Voor jou ook de beste wensen, Colourit!
Dikke XXX!

Nadja said...

Canon 1000D moet dat natuurlijk zijn.
Niet dat het veel uitmaakt.
Ik hoop dat hij nog een tijdje meegaat!
Anders moet ik voorlopig analoog gaan vrees ik.
Maar film is erg duur voor wat ik doe.
Zelfs al ontwikkel je hem zelf, zoals ik.

Janny said...

Lieve Nadja
De allerbeste wensen voor 2012 ik wens je heel veel succes met je fotografie maar dat zal wel lukken want je het het in je je bent super creatief etc
ik hoop voor je dat je camera het nog een poosje volhoud
ik lees dat is niet meer zo is
kan je geen tweede hands kopen ??
een 40 of 50 D zijn erg goed
hoewel geloof ik ook nog wel prijzig
Succes hé
Liefs Janny
xxx

Nadja said...

Ja, een tweedehands is een mogelijke oplossing.
Maar voorlopig zal de 1000D het nog wel even volhouden denk ik.
Ondanks het erg intensieve gebruik.
:-))
Hartelijk dank, Janny!
Beste wensen voor jou ook!
XXX