2 comments:

Janny said...

Hoi Nadja
Bedankt voor je leuke reactie
Ja het is weer een mooie tijd voor mij om macro's te maken vind ik heel leuk om te doen
ik was een poosje gestopt met bloggen erg druk en Karina is geopereerd etc etc
dus nu ben ik toch maar weer begonnen en hoop iedere week een blog te plaatsen
en dan reageer ik ook gelijk iedere dag heb ik geen tijd
Jij bent ook nog druk bezig zie ik
wat een mooie kleuren en belichting heel mooi
bij de kleuren foto's hé
zwart wit is ook altijd mooi
ik wens je een fijne avond toe Eet smakelijk en tot de volgende keer
Groetjes Janny xx

Nadja said...

Ja, Janny, ik was erg opgelucht toen ik nieuwe foto's van Karina en van jou zag verschijnen.
Wat een tegenslag had ze.
Ik hoop dat ze gauw weer helemaal gezond is zodat jullie beiden weer veel foto's kunnen maken en plaatsen.
Ik kijk er al naar uit!
Ik blijf ook druk bezig ja, morgen alweer foto's van een nieuw model.
Linda, je kent ze al van mijn blog, maar nu is ze zwanger. Ze ziet er prachtig uit.
Hartelijk dank, Janny!
XXX