...

19 comments:

Nadja said...

And now for something completely different.
:-))
Do you recognise her?
I will introduce her properly tomorrow.

Sinobjetivo said...

Si je regarde par la fenêtre je vois le cimetière et au fond la montagne, jáimerai bien voir cette galerie de Pin-Up que tu photographie si bien.
Grosses bises.

Nadja said...

:-))
Yes, Pin- Up...
This lady is perfect for that. :-))
You will see much more of her the next days.

I am jealous of the view from your window, very beautiful!
Thank you very much, Dámaso!
Big XXX!

Rudy said...

Hey Nadja,...
Wat een plaatje!!! Super gedaan!
De 'roze' schijn op de foto, het doek welk overeen lijkt te komen met haar tatoeages, haar houding en natuurlijk haar bloedmooie uiterlijk!!!
Ook het feit dat ze niet naakt is, laat meer aan de verbeelding over, welk echt zeer gepast is bij deze foto.
Weeral het best mogelijke uit de locatie zowel uit het model gehaald!!!
Maar haar herkennen? Nee spijtig genoeg niet.
Kan niet wachten op meer.
Grtz Rudy...

Nadja said...

Ja, ik heb er nog mooiere, het gaat een lange en coole reeks worden schat ik. :-))
Ze heeft al eens geposeerd voor mijn eindwerk.
En voor een reeks in een oud gebouw.
Kan je hier zien, einde van de pagina, en volgende pagina:

http://nadjaspicturesandallthat.blogspot.com/search?updated-max=2011-12-23T12:59:00%2B01:00&max-results=500&start=46&by-date=false

http://nadjaspicturesandallthat.blogspot.com/search?updated-max=2011-11-03T11:37:00%2B01:00&max-results=500&start=96&by-date=false

Ze is een klasgenote van me en behalve een goed model, ook een goede fotograaf!
Ik plaats de link naar haar blog morgen bij een nieuwe foto.

Hartelijk bedankt, Rudi!
XXX

Rudy said...

Toch herkent:-):-)
Linda, niet waar?
Even terug door je archief bladeren.
Ook naakt mag ze er zeker zijn maar toch vind ik deze foto meer de moeite waard zoals hierboven uitgelegd...
Echt topklasse!!!

Nadja said...

Dank u, Rudi!
Van Linda een mislukte foto maken is bijna onmogelijk.
Ze heeft wat ervaring met poseren en voelt zich als een vis in het water voor de camera. :-))

Rudy said...

Waaaauw, Nadja...

Wat een prachtig,mooi en sexy plaatje heb je hier weer gebracht!!!
Love it ;)
Prachtige pose zo sensueel x
Ben ook helemaal weg van haar tattoo hihi...
Benieuwd naar meer.
GrtZz Daisy

Nadja said...

Hoi, Daisy!
Je hoort me binnenkort komen voor ook zulke mooie en sensuele plaatjes van jou he...! :-))
Voorlopig zit ik even 'volgeboekt'. Haha...
Klinkt professioneel he... :-))
Maar ik ga je zeker niet vergeten... hoe zou ik kunnen.
Heel erg bedankt, Daisy!
Dikke XXX!

me said...

Remember her ink. Loved the b/w series much.

Nadja said...

Yes, the ink universe. I remember your comment.
These colour versions are really completely different, aren't they?
Some time ago I would have put all the pink in black and white, for sure! Pink... imagine! :-))
But, the colours are just too nice to hide them, I think.
And they fit the model, too.
Thank you very much, Me!
Big XXX!

Linda Loreti said...

amaai ik voel me gevleid mensen !!! pin-up style is linda style :))) tanx to everyone !! x

Nadja said...

:-))
And you should, be flattered.

Team Jansen said...

Prachtig beeld. Fantastisch gedaan Nadja!

Nadja said...

Heel erg bedankt, Marianne!
Met Linda is het echt makkelijk om leuke foto's te maken. Ze zijn stuk voor stuk mooi.
Slechts enkele mislukten, en dat puur omdat de fotograaf even zat te klungelen. :-))
En zoals je ziet had ik de perfecte achtergrond voor een lekkere overdosis roze. :-))
Groetjes!

Daisy said...

Jaja Nadja,
Hoor je al komen...
Kijk ernaar uit, doe maar rustig meid,das heel professioneel...
:p
Hihihi XXX

Nadja said...

Tja... Daisy, door de geweldige voorbeelden die mijn eerdere modellen gaven krijg ik meer en meer verzoeken!
Daar ben jij ook schuldig aan! Haha... Heerlijk!
Rustig aan... dat is voor mij soms een probleem... :-))
Ben al plannen aan het bedenken om van jouw reeks ook iets speciaals te maken. En die van Sofie en Sandra...
En misschien moeten we die trio shoot ook maar eens een keer doen!Ja, ik heb er van gehoord, cool idee! :-))
Tot hoors!

Colourit said...

Je werk is echt voortdurend in een craetief proces verwikkeld. Deze reeks is echt heel mooi. En de modellen mogen er ook wezen hoor.

Nadja said...

Hartelijk dank, Colourit!
Ik heb de smaak van met modellen werken helemaal te pakken.
Denk dat ik dat nog een hele tijd blijf doen.
Elke vrouw is anders, elke shoot is anders.
Echt heel leuk!
XXX