...

4 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Doet me sterk denken aan Irma La Douce.
Lief, zoet en toch een echte femme fatale.
Komt misschien ook door de kleuren die ik hier overigens perfect vind werken.
Yip knappe foto, dito model.

LG, Karina

Nadja said...

Ja, wij vonden zelf ook dat de foto's iets retro hebben.
Daar zit voornamelijk die witte pruik voor iets tussen denk ik.
Ze heeft iets van een Marilyn vind ik. :-))
Met Linda als model is het altijd leuk!
Ik denk ook dat de kleuren de anders vrij 'harde' outfit wat verzachten. Met dezelfde outfit in zwart zou het gelijk een heel ander verhaal zijn.
En ja, Linda is 'hot and sweet' tegelijk. :-))
Hartelijk dank, Karina!
Dikke XXX!

me said...

very good picture.

Nadja said...

I like this one very much, too.
Her pose is great I think. :-))
Thank you very much, Me!
Big XXX!