...

2 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Dat het een mooi model is die echt goed kan poseren dat wist je al ;-)
Maar als je de opname zo groot mogelijk bekijk dan valt er nog iets op.
Door je bewerking vloeien achtergrond en je model samen maar zonder dat de een de andere op slokt of overheerst.
Hierdoor krijg je een prachtig harmonieus geheel.

LG, Karina

Nadja said...

Ja, inderdaad, dat vind ik ook leuk aan deze manier van bewerken.
Het 'verzacht' alles.
Ik weet dat niet iedereen het mooi vind.
Maar ik blijf er voorlopig helemaal gek van!
:-))
Sommigen zien liever de modellen, hun huid, alle details, zo realistisch mogelijk maar ik hou ervan dat het er een beetje 'schilderachtiger' van wordt.
De realiteit zoals ze is kan ieder met zijn eigen ogen bekijken.
Ik hou ervan om wat toe te voegen/ weg te laten.
Hartelijk dank, Karina!
Leuk je weer zo actief te zien!
Een zorg minder. :-))
Dikke XXX!