...

9 comments:

Daisy said...

Deze vind ik persoonlijk GEWELDIG!!!
Love it xxx

Nadja said...

Ja, ik ook, de blik van jullie beiden doet het hem, samen met de boogschutter pose van Rudy.
:-))
Merci, Daisy!
XXX

Daisy said...

Bay the way:

Mijn ventke staat er zalig op,
zijn blik is super, die lekker gespierde armen en benen en...ben er helemaal zot van XXX

Mmmmm ;))

Daisy said...

Zeker weten Nadja,

Hij is precies klaar om mij af te schieten...
Hahaha;)

vind het ook één van de toppertjes.
Merci meid, Dikke XXX

Nadja said...

Vermits jullie bewondering voor elkaar nog schijnt te groeien door deze serie denk ik dat ik mijn job goed gedaan heb.
:-)))
Het was ook super gemakkelijk werken met jullie beiden.
Merci!

Daisy said...

Je hebt je job uitstekend gedaan.
Het geeft ons meer zin om het zeker nog eens te doen.

We zijn er helemaal weg van.
(Eigenlijk een beetje aan verslaafd)
Maar het is wel een goede verslaving...
hihihi ;p

Merci meid voor alles.
kan ni wachten tot de volgende reeks er weer zou aankomen.
Maar die gaan we wel buiten doen hé.
Geeft weer een andere dementie ;))

XXX

Nadja said...

Ja, we gaan de natuur eens onveilig maken in de zomer!
Een extra dimensie aan de natuur geven...
:-)))

Unknown said...

i would like to pose for you

Nadja said...

I would love to photograph you at the wonderful place where you live, Lilasvb!
But, I'm afraid I can't travel that far.
:-))
Should you come in the neighbourhood one day:
Just let me know!
It would be great!
Thank you very much, Lilasvb!
XXX