...

6 comments:

sofie said...

ook weer een super leuke foto.

ik denk ni dat het op een twee drie geklaard was he was Daisy ni zat gedraaid nadien lol

nee echt hele leuke foto's en thx voor gisteren heb me reuze geamuseerd

gtz
sofie

Nadja said...

Ik heb Daisy toch geen wartaal horen uitslaan of zo...
:-))
Bedankt, Sofie!
Kan niet wachten tot ik verder kan doen aan de foto's van gisteren.
Het was inderdaad weer leuk he, en met leuk resultaat ook.
XXX

Daisy said...

Hihihi Sofie,

Nee ben ni zot gedraaid,ik moest stil staan.
Rudy heeft rondjes moeten lopen lol.

Ben benieuwd naar u fot's. Ze gaan tof zijn denk ik.
Leuk dat jullie weer zoveel plezier hebben gehad.
GrtZz XXX

Nadja said...

Ja... als dank omdat Sofie zo geduldig was toen ik zat te klooien met mijn flitser en de stof die er voor hing, voor mijn eindwerk foto's, heb ik haar nu....
nog wat meer stof gegeven...!
:-))
Gaat leuk worden, ben volop aan het werk!
See you, Daisy!
XXX

temporal rooms said...

her hand, her hand!
and the look on her face in revery.

a beautiful moment.

~robert

i need to write you soon nadja!
i have been so busy.
soon oke?

XOX

~robert

Nadja said...

I'm very glad you are so busy, Robert.
Miss you of course!
But I will be patient, no problem.
:-))
Thank you, Robert!
Big XXX!