...

6 comments:

Karina said...

Deze is echt stoer.
Hier laat ze echt zien dat ze behalve een mooie dame ook een hele sterke dame is.

Mooi vastgelegd.

Fijn weekend en xxx

Nadja said...

Ja, dat denk ik ook wel.
Lief maar toch ook sterk.
Het idee van de stoffen zo gekruist te draperen kwam ook van Sofie.
Het is ook een dame met een flinke dosis creativiteit.
Hartelijk dank, Karina!
Voor jou ook een prettig weekend gewenst!
XXX

sofie said...

thx dames jullie doen mij blozen en nadja ik heb nog een prachtig idee in men hoofdje zitten lol ik zal wel is een mailtje sturen

gtz
Sofie

Nadja said...

Geen probleem zou ik zeggen, volgens mij sta je wel goed met een blosje.
:-))
Alle ideeën welkom, Sofie!
XXX

CLICK CLICK... said...

I feel transported to Rome!

Nadja said...

:-)))
Ah yes, I see what you mean.
We should have had bowls of fruit, like grapes and so on.
Maybe a little slave girl to feed the grapes to the model, too.
:-))
Thank you very much, CLICK CLICK!
XXX