...

6 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Nog steeds lekker bezig.
Je nabewerking geeft een mooi zacht effect en het past perfect bij de pose en het gebruik van de gordijnen.
Je maakt hiermee een eenheid van alle elementen.
Knap!

LG en een dikke X

PS ik ben helaas kampioen aan het worden in het stil zitten.
Een uitsluipende libel fotograferen is nu een koud kunstje :-)

Nadja said...

Ik ben helaas een beetje stilgevallen op het moment.
Het gebeurde nooit eerder dat ik zolang geen nieuw werk plaatste denk ik.
Kon geen afspraken plannen omdat ik andere dingen te doen had.
Heb wel gefotografeerd maar niets dat ik op mijn blog wil of kan plaatsen.
Maar ik hoop er over een week weer in te vliegen met modellen.
Ja, Karina, als ik jou een beetje ken zal je langzaamaan wel minder gaan stilzitten, denk ik.
Ik hoop dat alles naar wens loopt met je herstel.
Ik blijf in elk geval voor je duimen, lieve dame!
Hartelijk dank, Karine!
XXX

Pierre BOYER said...

Best regards from Paris Nadja...

Pierre

Nadja said...

Greetings back from Turnhout, Pierre!
And thank you very much for all your nice comments!
Nice to see you again!
I think the trick helped.
I see updates of your new work regulary in my 'blogger dashbord' now.
I had this strange problem with an other blog once, too.
The same trick helped:
Stop 'following' the blog, and then start to 'follow' it again.
I'm glad because I like your work.
See you, Pierre!
XXX

Michael Rowland said...

You're very creative Nadja, have a great weekend,,,M

Nadja said...

Thank you very much, Michael!
I hope to have new work soon.
Just hoping, because I go crazy without photo- work.
And it's been some weeks already...
HELP!
:-))
XXX