...

4 comments:

Karina said...

Hola Chica,

Mooie zwoele opnames laat je hier zijn.
Komt waarschijnlijk ook wel door de rode kleur waar de warmte van af straalt.
Maar ook je model ziet er uit als een zwoele vamp.

Heb net nog even naar je voerige serie gecrolled.
Ik moet je eerlijk toegeven dat ik het goed vind dat je ook de man/vrouw samen belicht.
Maar aan de andere kant vond ik de man geen meerwaarde toevoegen....sorry.
Denk dat ik de dames solo krachtig en mooi genoeg vind.

LG, Karina

Nadja said...

Hola, Karina!
Ja, ik vind deze ook zeer zwoel.
De kleuren, ja, maar inderdaad, Sofie ziet er vast in blauw ook nog zwoel uit.
Ik hou van haar heerlijke rondingen en haar lieve gezicht.

Het koppel, ik hou wel van de 'dynamiek' die je krijgt bij een koppel, vooral bij deze twee!
:-))
Het is ook eens iets helemaal anders.
Echt leuk om te doen!
Ook meerdere vrouwen samen fotograferen lijkt me nu wel eens leuk!
En, ook een man alleen...
Deze shoot heeft me enorm geïnspireerd.
Natuurlijk, de dames staan hun mannetje ook alleen!
Daarmee ben ik helemaal akkoord.
Hartelijk dank, Karina!
Dikke XXX!

Pierre BOYER said...

Nice...

Pierre

Nadja said...

I love this set of photos.
They are my favorites of the shoot with Sofie.
And some of my favorites in general.
Thank you very much, Pierre!
XXX