...

10 comments:

Karina said...

Hey waar ken ik dit model toch van.
Mooi sensueel en engelachtig.

LG, Karina

Nadja said...

Ik dacht dat ik haar ooit al gezien had in één of andere horror - film.
Dus ik ben blij dat ik haar mooi en engelachtig kunnen weergeven heb.
:-)))
Ik werd bijna gek omdat ik zolang niet gefotografeerd had, het was nodig...
Maar ik ga gauw een afspraak met een nieuw model kunnen maken hoorde ik vanmorgen.
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Karina said...

Hahahahaha ik ken het gevoel van het niet kunnen fotograferen.
Maaaaaaaarrrrr het komt goed, ik heb er vertrouwen in.

xxx

Enne wel een beetje respect he voor mijn favoriete model ;-)

me said...

Love it !

Nadja said...

Thank you very much, Me!
I'm glad you do.
Big XXX!

Nadja said...

Ja, Karina, Ik heb respect voor al mijn modellen hoor.
:-))
En ja, je zal wel al je geduld nodig hebben.
Het lijkt me ook wel logisch dat je van zoiets niet 1-2-3 hersteld.
Sterkte nog, lieve dame!
Komt zeker goed.
XXX

Sinobjetivo said...

Bon travail, une serie sugestive.
Bisous

Nadja said...

Thank you very much, Dámaso!
I'm really glad you like them.
Slow shutter speed is magic, and so much fun!
Big XXX, my friend!

Colourit said...

Het is lang geleden dat ik nog eens kwam piepen. Maar ik heb dan ook goed kunnen kijken op jullie tento hé! Proficiat met de prachtige tentoonstelling.

Nadja said...

Heel tof dat je er was, Colourit.
We hebben het aan Rudi te danken dat het nog gelukt is zou ik zeggen...
Het is een heel gedoe geweest... Maar het is leuk geworden, he.
Ik vond het geheel ook best mooi, de locatie, de receptie was zeer tof.
En iedereen had toffe werken.
Het was heel leuk je te ontmoeten, Colourit!
Maar weet je wat me al de hele tijd dwars zit?
Van verbazing ben ik helemaal vergeten je drie dikke kussen te geven!
Verdorie toch!
Dan maar weer digitale kussen he!
XXX!
:-))
Bedankt, Colourit!