...

6 comments:

Nadja said...

'Stepping out'
I dedicate this one to my blog friend, Me.
Thank you so much for your inspiring and encouraging comments, Me.

Karina said...

knap gedaan.
Het is een echte stepping out geworden.
Goed gekozen sluitertijd om dit te kunnen bewerkstelligen.

Net alsof je uit het model stap om als fotograaf eens goed naar je setup te kijken.

Wat je zag?.......... je model doet het goed ;-)
xxx

Nadja said...

Goh, dat zou echt makkelijk zijn!
:-))
Twee seconden is vrij kort om het beeld te manipuleren.
Bij mijn vorige reeksen met lange sluitertijd zat ik meestal ergens tussen 3 en 6 seconden.
Ik blijf experimenteren.
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Karina said...

leuk, door te experimenteren kom je telkens tot nieuwe verrassende beelden.TOP dame xxx

me said...

yes, life made me stepping out of myself way too many times. thank you. beautiful.

Nadja said...

Same thing here.
You said with a previous photo:
'As if someone else is stepping out.'
Maybe this photos could symbolise how we grow and change with the things we encounter in life.
Thank You very much, Me.
XXX