...

8 comments:

Wout said...

Wat een prachtig effect, Nadja. Echt een heel mooie serie ook qua toon en de beweging. Ik zou niet weten welke mijn favoriet is, ik kan ze allemaal waarderen.
Groet, Wout

Nadja said...

Ja, lange sluitertijd blijft boeien, he.
Mij in elk geval wel.
Ik hou van de dromerige en surrealistische sfeer die je krijgt.
De kleuren werden nog wat warmer door de twee 100 watt spots die ik gebruikt heb.
Mijn enige 'studio licht'. :-))
Hartelijk dank, Wout!
Ik ben blij te horen dat je ze leuk vind.
Soms twijfel ik namelijk of ik niet de enige ben.
:-))
Warme XXX

Unknown said...

beautifull

Nadja said...

Thank you very much, Lilasvb!
I love to play with the camera and see what happens.
Greetings, welcome, and XXX

Ramon Pruneda said...

Nadja, surprise this a new series, movement and choreography makes very sugerents images.

Nadja said...

Yes, some completely different photos as previous series with the models.
:-))
I have to be a bit creative with this model!
Thank you very much, Moncat!
Big XXX!

Karina said...

Hi Nadja,

Dit is toch wel een van mijn favo's op dit moment.
Qua belichting, beweging en bewerking zijn ze allemaal mooi.
Maar bij deze is de pose ook nog een prachtig, sensueel en professioneel.

Overigens moet ik zeggen dat de opname die hierna komt ook geweldig is qua pose.
Geeft een gevoel van vrijheid en dans.

Goed gedaan dus (zoals altijd) :-)

LG, Karina

Nadja said...

Bij deze lijkt het wel of ik een een "Je m'en fou!" gebaar maak.
Had best gekund.
:-))
Ik had veel geslaagde beelden in deze reeks.
Nochtans was ik vrij wild en 'ongecontroleerd' te werk gegaan met het poseren.
Hartelijk dank, Karina!
Warme XXX!