...

6 comments:

Unknown said...

unique and very special
chapeau my friend!....
XXX

Nadja said...

Haha... well chosen expression in this case, 'chapeau'.
:-))
Thank you very much, Alter Ego!
XXX

Andy said...

Wat een model, prachtig.
Kleding, attitude....
En deze houding...als ik zo ga zitten heb ik 3 man nodig om terug recht te geraken.
Maar ja, 'k heb nog meer dan 20jaar om te oefenen hé ;-)

Mooie reeks trouwens

Nadja said...

:-)))
Ja, ik ben ook al volop aan't oefenen!
Ik zit meestal op mijn hurken om te fotograferen, maar deze houding kosste mij veel moeite.
Heb geprobeerd het na te doen, ja.
Maar mijn model zat daar gewoon relaxed!
Ze is een sportvrouw, samurai, en was een danseres.
Prachtige dame, he, echt wel.
Voel me vereerd dat ik met haar mag werken.
Hartelijk dank, Andy!
XXX

Colourit said...

Ik wil ook van die hoge hakken. Dan kan ik die pose misschien eens proberen na te doen. Maar niet letten op de krakende botten dan. LOL

Mooie pose ...
mooie gezichtsuitdrukking
een model om te stelen!
Mooi!

Nadja said...

Dat durf ik op zo'n hakken niet eens te proberen, Colourit!

Deze foto is toch wel 1 van mijn top- favorieten van deze serie.
Stoer, sterk, en toch elegant.
'Femme Fatale' is een model uit de duizend!
Hartelijk dank, Colourit!
XXX