...

8 comments:

Anonymous said...

Gorgeous breast.....
Xxxxx

leviolondingres@hotmail.fr

Nadja said...

Yes, I totally agree.
:-))
Thank you very much, Leviolondingres!
XXX

Unknown said...

Een heerlijke, erotisch getinte foto. Ze ziet er heerlijk uit :)

Nadja said...

Ja, dat vind ik ook.
Tina heeft prachtige weelderige rondingen, super sexy benen, en een zwoele en tegelijkertijd lieve uitstraling.
Het was de eerste keer dat ze poseerde, en ik hoop zeker dat ik haar ooit nog eens mag fotograferen!
Bedankt, Vera Lynn!
En welkom op mijn blog, als bezoeker dan, als model was je er al even...
:-))
XXX

Rudy said...

Mooie pose, sensueel model met zwoele blik, zinnenprikkelend erotisch en ja,... heerlijke borsten!!!
Werkt wel voor mij:-)
great job voor zowel fotografe als voor deze prachtige dame!!
Grtz... Rudy

Nadja said...

Ja, Rudy, als jij de Rudy bent die ik denk dat je bent, ben jij ook wel gewend aan mooie grote borsten, he.
:-))
Hopelijk kan ik ze (Daisy dan!) deze zomer eens in de zon fotograferen in plaats van in de sneeuw...
:-))
Heel erg bedankt, Rudy!
XXX

Rudy said...

En ja, ik ben het:-)
Weeral mooie reeks meisie!!!
Sorry dat ik nog niet veel comments achter gelaten heb maar, you know me, drukdrukdruk!
Mooie foto's, dames en locatie. Kortom bravo!
En die zomer... Kan niet wachten voor een nieuwe shoot!

Nadja said...

Ah, 'meisie'... dus dit is Daisy, schat ik.
:-))
Begin al maar te bideen voor goed weer dan!
Al heb jij al bewezen dat het voor jou niet persé warm hoeft te zijn. ...
Een shoot in de plensende regen is eigenlijk iets dat ik zeer graag eens zou doen...!
Haha...
Bedankt, Daisy!
Dikke XXX!