...

2 comments:

Unknown said...

Een klassevolle dame! Een mooi lichaam en dito gezicht. Ook weer zo'n bijzondere expressie...Waar haal je ze toch Nadja? :))))

Nadja said...

Ja, Vera Lynn, daar zeg je zoiets!
Ik weet zelf niet waar ik het verdiend heb om zoveel geweldige dames te mogen leren kennen!
Ik weet wel dat ik nog steeds nieuwe modellen krijg via enkele van mijn vroegere geweldige modellen.
Ze denken aan mij, de lieve schatten!
Mond aan mond reclame zeg maar, ik voel me enorm vereerd!
En nu heb ik natuurlijk vrij recent nog andere wegen gevonden om prachtige dames zoals jou te leren kennen ook.
Ik ben een zeer gelukkig fotograafje!
:-))
Ja, C. is een bijzondere vrouw, met een geweldige uitstraling.
En die blikken, ze deed me er haast mee smelten van bewondering, ik vind ze echt te gek.
Het raakte mij echt als ik ze zag.
En ik vind haar zeer mooi, een klasse dame indeed!
Heel erg bedankt, Vera Lynn!
XXX