...

2 comments:

Rudy said...

Hey Nadja,
Rudy hier... Allereerst nogmaals 1000x bedankt voor de party-pictures!!! Er zitten weer een paar kleppers tussen:-)...
Dan, wat een plaatje!!!
Super mooie vrouw met zeer stijlvol kleed!
Doordat het kleed lang uitstrekt aan de voorkant van de foto lijkt deze een extra dimensie te krijgen!
Alleen spijtig dat de bovenste rand van de stoel er niet volledig opstaat.
Voor de rest mooie erotische foto waarbij je weer op zoek gaat of er nergens niets door het kleed te zien is:-):-)...
Echt, zeer mooie dame, prachtig kleed, mooi contrast tussen de rode vloer en het witte kleed en een vloeiende pose van deze uiterst uitdagende vrouw...!
Proficiat aan beiden!!!

Nadja said...

Hey, Rudy!
Foto's maken op jullie party was echt super leuk!
En aan de foto's werken ook, ik heb alles herbeleefd, en dus goed gelachen met veel van de foto's ook!
Wat een party!
Ik heb me geweldig geamuseerd!
(Wel een beetje een kater de volgende dag... :-)) )
Dat hadden die grieten, Sofie en Daisy goed geregeld, he!
Ik ga binnenkort eens proberen of ik wat foto's kan samenzetten om een sfeerbeeld van de party te maken voor op de blog!
:-))
Ja, C. is een prachtige dame, he, helemaal akkoord!
Ik had ook foto's waar de stoel helemaal opstond, maar deze was toch de mooiste.
Zelf vind ik niet dat het echt stoort. Maar, oké, had ook anders gekund... :-))
Heel erg bedankt, Rudy!
Enne, als jullie nog eens een speciaal feestje hebben mag je mij en mijn camera weer uitnodigen hoor!
:-))
XXX