4 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Perfect vervolg op de vorigen uit de serie.
Wederom lekker belicht en goed gewerkt met de schaduwen.
Maar ook weer een erg prettige compositie/uitsnede.
En de pose.......erg mooi, lief, zacht, en toch stoer.
Vind vooral je oogopslag erg mooi hier.

LG, karina

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Karina!
Ja, dit is mijn killer oogopslag denk ik. Haha...
Mijn portret- fotografie leraar was aan het vertellen dat we de mensen die we fotograferen moeten leren kennen.
En hij zei: Nadja bijvoorbeeld, rust altijd met haar hoofd op haar handen. Wat ik op dat eigenste moment dus ook deed.
Klopt volledig.
Ik vermoed dat het een deel uitmaakt van mijn camouflage gedrag. :-))
Maar dus vandaar het idee om te proberen mijn echte poses te gebruiken.
XXX

Wout said...

Deze spreekt me het meest aan. Prachtige stofstructuur van de spijkerbroek en de trui en daarboven een stel prachtige ogen.
Groet, Wout

Nadja said...

:-))
Ja, met de donkere wallen onder de ogen weggewerkt, komen de ogen beter uit.
Ik vermoed dat ik er zo ongeveer uitzag toen ik 25 was...
Al had ik toen ook wel een iets voller gezicht.
Maar de poses zijn nog steeds hetzelfde gebleven...
Hartelijk dank, Wout!
Je bent zo lief.
XXX