4 comments:

Karina said...

Hello Beautyful ladies,

Aaaah dus Sofie is zelf de pose regisseuse? en jij doet de de camera regie.
Nou die samenwerking betaald zich uit in prachtige foto's.
Ze blijven me boeien Nadja.
En dat is jouw kracht.

LG, Karina

Nadja said...

Inderdaad Karina.
Vermits het bij dit project mijn bedoeling is de vrouwen te tonen als zichzelf, leek me dat de enige weg te gaan.
En zeg zelf, als de modellen zulke ideeën hebben, waarom zou je dan als fotograaf iets anders willen doen?
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik hen erg beperk met het poseren door mijn set- up.
Maar ja, dat is nu eenmaal mijn project.
Ik kijk nu al uit naar volgende projecten waar dat anders zal zijn.
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Janny said...

Dag Nadja
wat ben je weer druk bezig wat een serie foto's heb je weer gemaakt
ik vind je bewerkingen ook heel knap gedaan mooie serie foto's weer
ik doe het even een beetje rustig aan met bloggen
bedankt voor je lieve reactie op mijn blog ja die 50 mm 1.4 is een heel fijn lensje
ik ben jarig geweest dus ik heb voor het geld dat lensje gekocht ben er heel blij mee
en gelukkig niet zo'n zware
ik wens je een hele fijne week toe
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Ja, nog steeds het project voor het eindwerk he.
Nog 2 modellen te gaan na Sofie.

Dat vind ik dus ook een groot voordeel van de 50mm, hij weegt niets!
Je kan er makkelijk de hele dag mee rondlopen.
Prettige dag nog, Janny!
XXX